پشتیبانی لحظه‌ای نوین هیدرو

0913-3377638

نکات نگهداری رکسروت

نکات نگهداری سیستم هیدرولیک رکسروت

وقتی صحبت از کار با ماشین آلات و تجهیزات سنگین می شود، یک سیستم هیدرولیک احتمالاً کارهای سنگین را انجام می دهد. این تجهیزات قدرتمند قادر به جابجایی وزنه های چشمگیر هستند و برخی از حیاتی ترین وظایف بسیاری از مشاغل را پشت سر می گذارند. با تمام کارهایی که انجام می دهند، مراقبت صحیح از سیستم هیدرولیک بسیار مهم است. بدون آن، شما با ایجاد خطرات ایمنی، خطر آسیب به اجزا، از دست دادن کارایی و آسیب رساندن به کارگران را دارید.

بسیاری از کارهای تعمیر و نگهداری باید به طور منظم انجام شوند، ما نکات تعمیر و نگهداری قطعات هیدرولیک را گردآوری کرده ایم تا بتوانید از تمیز و سالم ماندن سیستم خود اطمینان حاصل کنید.

محصولات  Rexroth برای هر متخصصی در زمینه هیدرولیک تجهیزات صنعتی شناخته شده است.
گروه Rexroth یک نام تجاری با دو قرن سابقه مهندسی مکانیک است. یکی از مسیرهای کلیدی توسعه این شرکت، هیدرولیک صنعتی و فناوری های مرتبط با آن است.

طیف وسیعی از قطعات یدکی ما شامل:

پمپ هیدرولیک Rexroth :

– پمپ پیستونی محوری،
–  دنده ای خارجی،
– پمپ های دنده ای داخلی،
– پره ای
موتور هیدرولیک Rexroth:

– موتورهای پیستونی محوری،
– موتورهای هیدرولیک خارج از مرکز پیستونی شعاعی
شیر کنترل هیدرولیک Rexroth:

– شیرهای چک،
– توزیع کننده ها،
– شیرهای فشار،
– تنظیم کننده جریان.

نکات نگهداری رکسروت
نکات نگهداری رکسروت

اگر تجهیزات شما نیاز به تعمیر یا نوسازی دارد، نوین هیدرو با در نظر گرفتن تمام پارامترهای فنی تجهیزات و ویژگی های عملکردی آن، به شما کمک کنیم تا قطعات یدکی بهینه را برای تعویض سریع انتخاب کنید.

امروزه Group Rexroth شرکتی با سرمایه چند میلیونی، پتانسیل علمی و فنی عظیم و موقعیت های پیشرو در بازار جهانی ماشین آلات و تجهیزات با سیستم های هیدرولیک با پیچیدگی های مختلف است.

برای کار موثر با شرکت های پیشرو در مهندسی مکانیک، ما مدیران و مشاوران فنی خود را آموزش می دهیم و صلاحیت آنها را در دوره های تخصصی علمی و فنی ارتقا می دهیم. بنابراین، متخصصان ما همیشه آماده ارائه
مشاوره حرفه ای در هنگام انتخاب قطعات یدکی تجهیزات خاص، بیل مکانیکی و لودر هستند.

در مجموعه گسترده ای از قطعات با کیفیت و قابل اعتماد برای تعمیر و نوسازی واحدهای هیدرولیک و سیستم های ماشین آلات و تجهیزات خاص را دارید.

محصولات رکسورت دوام خوبی دارند استاندارد و با کیفیت هستند

با این حال، فراموش نکنید که هر تکنیکی عمر مفید محدودی دارد. لازم است به طور دوره ای وضعیت فنی سیستم های هیدرولیک و اجزای تجهیزات خود (پمپ های هیدرولیک، سیلندرها، سوپاپ ها، شفت ها، موتورهای هیدرولیک و غیره)

را کنترل کنید.

مجموعه نوین هیدرو فروش قطعات به صورت عمده و خرده انجام می شود و همچنین در صورت نیاز تعمیر پمپ و موتور رکسروت هیدرولیک را با کیفیت بالا انجام می دهیم.

نکات تعمیر و نگهداری سیستم هیدرولیک

مانند هر کار تعمیر و نگهداری، مهم است که به روش صحیح به آن نزدیک شوید. در اینجا چند نکته برای عیب یابی سیستم هیدرولیک وجود دارد که می تواند فرآیند را برای کارکنان شما آسان تر و سریع تر کند:

  • مراقب نقاط دسترسی و خوانش فشار خود باشید:  هنگام راه‌اندازی سیستم، اجزایی که اغلب به آنها دسترسی دارید، مانند فیلترها و گیج‌ها، را در مکان‌هایی با دسترسی آسان قرار دهید.
  • به مخازن خود برچسب بزنید:  برای اطمینان از تغییرات دقیق سیال، مخازن را برچسب بزنید. همچنین می توانید سطوح طبیعی مایع را روی شیشه دید مخزن علامت گذاری کنید تا این مرحله سریعتر و ساده تر شود.
  • شیرهای تخلیه خودکار را در نظر بگیرید:  نصب شیرهای تخلیه خودکار ممکن است برای حذف برخی از وظایف تعمیر و نگهداری ارزش داشته باشد.
  • اول ایمنی:  همیشه به خاطر داشته باشید که یک سیستم هیدرولیک چقدر توان دارد. فقط به تکنسین های ماهر و آموزش دیده اجازه دهید تا تعمیر و نگهداری آنها را انجام دهند تا از آسیب یا آسیب جلوگیری شود.

سوالات متداول

نوین هیدرو تعمیر کدام سیستم هیدرولیک برند رکسروت را انجام می دهد؟

مجموعه نوین هیدرو با کادر متخصص در زمینه تعمیر پمپ و موتور و شیرکنترل هیدرولیکی خدمات انجام میدهد

؟توجه به چه نکاتی برای نگهداری از سیستم های هیدرولیکی مهم است

چک کردن فیلتر و گیج ها، اندازه گیری مخزن و بررسی سطح مایع سیستم نصب شیرهای تخلیه و مهم تر از همه ایمنی که اگر ازسیستم هیدرولیکی اطلاعی ندارید بهتر است به متخصص بسپارید.

چطور می توانم از نوین هیدرو راهنمایی بگیرم؟

شما می توانید برای اطلاع و راهنمایی موتور و پمپ هیدرولیک و همچنین اطلاع از قیمت تعمیرات با این شماره ها تماس حاصل نمایید: 09133377638-09021308764

به این مطلب امتیاز دهید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط