پشتیبانی لحظه‌ای نوین هیدرو

0913-3377638

نکات نگهداری موتور دنیسون

موتور دنیسون

موتور دنیسون که یکی از موتورهای برتر بازار است برای یک شرکت آمریکایی می باشد، که می توانید جهت تعمیرتخصصی، خرید لوازم جانبی موتور دنیسون و پمپ های پیستونی این برند به نوین هیدرو مراجعه نمایید.

برند دنیسون متعلق به شخصی به نام پارکر هانیفین می باشد، و توانسته درامد سالانه خود را به 180 میلیون دلار برساند. یکی از دلایلی که محبوبیت زیادی در طی چند سال اخیر پیدا کرد، بالا رفتن کیفیت آن و تغییر نکردن زیاد قیمتش می باشد.

موتور دنیسون
موتور دنیسون

 

قیمت موتور دنیسون

به دلیل نواسانات بالای بازار، شما می توانید برای گرفتن استعلام قیمت خرید لوازم جانبی موتور دنیسون Denison و مشاوره تعمیر موتورهای هیدرولیک با کارشناسان نوین هیدرو، در تماس باشید.

تعمیر موتور هیدرولیک دنیسون

مهم ترین و باارزش ترین ویژگی دنیسون کیفیت آن می باشد، پس به همین دلیل اگر بتوانید از موتور به خوبی نگهداری کنید تا سال های طولانی نیازی به تعمیر نخواهید داشت. اما اگر روزی یکی از محصولات دنیسون دچار مشکل شود با خیالی راحت مجصول خوذ را به نوین هیدرو و تعمیرکارانش بسپارید.

لوازم جانبی موتور دنیسون

به همراه لوازم جانبی که دنیسون برای موتورهایش تولید کرده، می توان یک سیستم کامل هیدرولیک با تمام قطعات دنیسون ساخت. که در اینجا به یک سری از آن ها شاره خواهیم کرد:

  • سنسور برای گرفتن اندازه فشار
  • کارت درایو
  •  فرمان شیرآلات پرپورشنال هیدرولیک
  • منیفولد برای نصب شیرهای هیدرولیک
  • انواع فیلترها در سایزهای متفاوت

انواع موتور دنیسون

گروه نوین هیدرو توانسته انواع محصولات دنیسون را در اخیتار شما قرار دهد، محصولاتی مثل:

  • پمپ های پیستونی (p7 ، p8 ، p11 ، p14 ، p24 ، p30 ، denison p6)
  • پمپ کارتریجی ( پمپ تیغه ای یا پره ای)
  • پمپ و هیدروموتور های کاتریجی (denison T6C ، T6D ، T6E ، T6CC ، T6DC ، T6EC ، T6ED ، T6EDC ، M4 ، M5)

مزایای موتور هیدرولیک دنیسون

قبل از از بررسی مزایای موتور هیدرولیک دنیسون لازم به ذکر است که موتور ها و پمپ های دنیسون هیدرولیک از جمله تجهیزات انتخابی در سخت ترین محیط ها در سراسر جهان محسوب می شوند. بر خلاف سیلندر های خطی و متحرک نیرو , موتور های هیدرولیکی برای چرخش از فشار هیدرولیک استفاده می کنند. این موتور ها بسیار شبیه به پمپ طراحی و ساخته شده اند.  موتور های هیدرولیک نقش حیاتی در سیستم های ماشین آلات هیدرولیکی داشته و در نتیجه انتخاب یک موتور مناسب موجب صرفه جویی در هزینه ها شود چرا که می تواند از ضرر های مالی و یا خرابی های احتمالی جلوگیری کند. با وجود انواع مختلف موتور های هیدرولیکی انتخاب مناسب ترین و با کیفیت ترین برند موتور ,کار دشواری می باشد.

اکثر موتور های هیدرولیکی در دسته بندی های  موتور های پیستونی محوری , موتور های پیستونی شعاعی , موتور های دنده هیدرولیک و یا موتور های پره هیدرولیک قرار می گیرند.

موتور های پره هیدرولیک

این موتور ها دارای سطح نویز کاهش یافته و ضربان جریان کم با گشتاور بالا در سرعت های پایین همراه با طراحی بسیار ساده می باشند. موتور های پره هیدرولیک در صنایع مختلفی همچون ماشین آلات کشاورزی , پیچ درایو و قالب گیری های تزریقی مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های بارز این محصول کم بودن نشتی داخلی نسبت به موتور دنده ها می باشد. سرویس دهی این موتور ها بسیار ساده بوده و بسیار مناسب نصب به صورت عمودی هستند. جهت عملکردی بهتر و صحیح بایستی پره های روتور داخل محفظه موتور فشار داده شود که برای این امر می توان از فنر های مارپیچ و یا میله ها نیز استفاده نمود.

پمپ های هیدرولیک دنیسون

به دلیل عملکرد استثنایی تجهیزات دنیسون در محیط های مختلف این محصولا بهترین گزینه انتخابی شناخته شده در سراسر جهان می باشند. پمپ های هیدرولیک کاربرد های فراوانی دارند از جمله : در تجهیزات سیار ساخت و ساز , کشاورزی,  معدن و صنایع آب و برق و تخریب و حتی صنایع دریایی.

مزایای استفاده از موتور های هیدرولیک دنیسون

  • گشتاور با سرعت کم : موتور های دنیسون می توانند در سرعت های پایین کار کرده و گشتاور زیادی (نیروی پیچشی) تولید کنند. در حالی که موتور های الکتریکی قادر به انجام چنین کاری نیستند.
  • نیرو و یا گشتاوری ثابت
  • وزن کم : اجزای پنوماتیک فشرده و با وزنی کم هستند به گونه ای که می توان موتوری با پنج اسب بخار را به روی دست نگه داشت.
  • کنترل چند منظوره : هنگاهی که یک پمپ هیدرولیک و یا کمپرسور هوا با منیفولدها و دریچه های قدرت سیال ترکیب می شوند توانایی فراهم نمودن قدرت کنترل بسیاری از ماشین ها و حتی عملکرد دستگاه ها را دارند.
  • کنترل آسان و دقیق : هنگام استفاده از این موتور ها توانایی شروع نیرو های بزرگ و با دقت بالا و توقف و شتاب دهی آن را دارید. همچنین می توانید نیروها را سرعت و یا کاهش و حتی معکوس کنید. کنترل آنالوگ و دیجیتال در هنگام استفاده از این موتورها فراهم است. حرکت برگشت پذیر آنی در کمتر از نیم دور نیز قابل دسترسی می باشد.
  • ایمنی در محیط های خطر ناک : نیروی سیال ذاتا بدون جرقه است و می تواند دماهای بالا را تحمل کند به همین خاطر می توان از آن در معادن و کارخانه های شیمیایی در نزدیک مواد منفجره و یا کاربرد های رنگ استفاده کرد.
  • استاندارد ها و مهندسی تثبیت شده : صنعت برق سیال استاندارد های طراحی و عملکرد محصولات هیدرولیک و پنوماتیک را از طریق NFPA (انجمن ملی توان سیالات) ایجاد کرده است.
  • ضرب و تغییر نیرو : نیروی خطی یا چرخشی را می توان از کسری از اونس تا چند صد تن خروجی ضرب نمود.

نکات نگهداری از موتور دنیسون

برای نگهداری از موتورهای دنیسون باید از یک سری عوامل دوری کنید، که در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده کردن از روغن اشتباه ( حتما روغن مخصوص این موتور استفاده شود)
  • تعویض کردن فیلترها در زمانی نامناسب ( چک کردن منظم جهت تعویض فیلتر در زمانی که باید تعویض شود)
  • گذاشتن موتور در مکان اشتباه
  • تعویض کردن روغن در زمانی نا مناسب ( تعویض به موقع روغن موتور دنیسون)
  • داغ شدن بیش از اندازه
  • قرار دادن فیلترها در جای نادرست ( حتما فیلتر مخصوص را در مکان خودش قرار دهید)

اگر بتوانید به این چند مورد همیشه عمل کنید، موتوری سالم خواهید داشت و تا چندین سال نیازی به تعمیر نخواهد بود.

برای اطلاع از قیمت قطعات موتور دنیسون و همچنین دریافت خدمات پس از فروش، می توانید با کارشناسان نوین هیدرو با شماره های زیر در تماس باشید.

تلفن : 09133377638 – 09021308764

سوالات متداول

موتور هیدرولیک دنیسون چیست؟

موتورهای دنیسون که یکی از موتورهای برتر بازار است برای یک شرکت آمریکایی می باشد، و می توانید از سایت نوین هیدرو خرید و تعمییر تخصصی انواع محصولات دنیسون و پمپ های پیستونی این برند را داشته باشید.

قیمت موتور هیدرولیک دنیسون چقدر است؟

به دلیل نواسانات زیاد بازار، می توانید برای اطلاع از قیمت انواع موتورهای مورد نظرتان با کارشناسان نوین هیدرو در تماس باشید.

نکات نگهداری از موتور دنیسون چیست؟

برای نگهداری از موتورهای دنیسون باید از یک سری عوامل مثل، گذاشتن موتور در مکان اشتباه، داغ شدن بیش از اندازه ،قرار دادن فیلترها در جای نادرست و تعویض کردن فیلترها در زمانی نامناسب، دوری کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط